06.10.2012

Tajemnice starej szafy

Witajcie Kochani w ten piękny jesienny  dzień! 
Jak zwykle w ostatnim czasie wpadam tylko na chwileczkę i wrzucam kilka inspiracji, które- mam nadzieję- zaowocują za kilka dni, kiedy skończymy remont w domu ( tym "całorocznym":). Dzisiaj ze strony cudownego, francuskiego sklepu "Maisons du Monde" zdjęcia starej szafy, która urzekła mnie ślicznymi serduszkami, pensjonarskim urokiem i niezobowiązującym stylem. 
Pokazuję ja, bo jestem w trakcie odnawiania pewnej historycznej i ukochanej szafy, która wędruje z nami już od kilkunastu lat, w kolejne miejsca zamieszkania i od pewnego czasu przestał odpowiadać mi jej prehistoryczny kolor czerwonawego drewna.

Zdjęcia pokaże za trochę, jak skończę "dzieło", a przede wszystkim, kiedy kupię w końcu aparat (wspominałam niedawno, ze stary się całkowicie popsuł i bardzo chciałabym mieć nowy:))










    
fot. via

Miłego weekendu!
M.

27 komentarzy :

  1. śliczne sercowe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć u siebie taką starą szafę, niestety jak na razie muszę zadowolić się moją zabudowaną szafą;) no ale w sumie też jest stara;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką zabudowaną też mam- straszy w przedpokoju:))

      Usuń
  3. Piękne inspiracje!!!

    czekam na Twoją szafę:)

    uściski

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie:) Ta nasza szafa bedzie stała w pokoju mojej najmłodszej córeczki:))

      Usuń
  5. A mnie sie spodobala ta szafeczka nocna:) swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. CAŁY KOMPLECIK CHETNIE BYM PRZYSPOSOBIŁA....ZWŁASZCZA TĘ JENO DRZWIOWĄ SZAFĘ:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym sobie klapnela w fotelu na pierwszym zdjeciu i sie zrelaksowala,bardzo przyjemne miejsce,no ja nie wiem co sie ze mna dzieje jak ogladalam te wasze zdjecia i inspiracje dostaje glupawki hiii, kiedys nie zwracalam uwagi na dekoracje a dzisiaj przywleklam do domu duzy babciny swiecznik ,niedawno poduszki na kanapy i w moim zimnym pokoju robi sie przytulnie...........buziaki**

    OdpowiedzUsuń
  8. SZafy piękne i te serducha ach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, takie szafy są niesamowite:-) W tym typie jest ta od mojej Cioci o której Ci opowiadałam. Zapowiada się pięknie!!!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie na pewno mniej słodko, bo bez różu:)

      Usuń
  10. Romantycznie i dziewczęco :) ładna, powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe te szafy i wszystko dookoła! niesamowity klimat... ciekawa jestem tej Twojej:)))
    przy okazji zapraszam na giveaway do siebie i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspiracje ... Twoja szafa na pewno cudna będzie ....
    Miłej niedzieli, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, śliczne,śliczne!! U mnie szafa też czeka, od p[aru miesięcy i doczekać się nie może, a teraz jeszczezostała wyparta z "planu robót" przez pewnego jegomościa... Ściskam Cię serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szafa bardzo kobieca... sentymentalna... reszta mebelek też. Pozdrawiam i jestem ciekawa twoich zdjęć nowym aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna, dziewczęca, romantyczna i niestandardowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to wszystko piękne! Zupełnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  17. dla dziewczynki bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklep Maisons du Monde ma piekne kolekcje! Kiedy pokazesz nam swoja szafe?
    xxx Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam ja malować, czekam na zamowione, nowe gałeczki, więc myślę, że to już, już niedługo...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka