15.10.2012

IKEA KITCHEN: LIDINGO in GRAY

...czyli nowa szara kuchnia Lidingo z IKEA.
Od chwili kiedy zobaczyłam ja w nowym katalogu na 2013 rok, nie przestaję o niej myśleć. 
Z jednej strony jest elegancka i klasyczna, z drugiej strony modny ostatnio (także w kuchniach) kolor szary dodaje jej nowoczesności i charakteru. 
Mnie osobiście bardzo podobała by się w zestawieniu ze sprzętami kuchennymi w kolorze miedzi, które dodałyby ciepła szarym szafkom
(swoją drogą chyba kolor miedziany zapowiada się na wielki hit designu!)

I nie myślę tu o garnkach wiszących na wieszaku nad wyspą kuchenną jak w kuchniach rustykalnych, bo to akurat nie jest mój ulubiony styl, ale o krzesłach, mikserze, okapie nad kuchnią, czy piekarniku w pięknym kolorze miedzianym. 
Zresztą zobaczcie, co mam na mysli, mówiąc: copper kitchen


1, 14- SMEG okap Coloniale, lodówka Retro; 2-ARDO piekarnik +płyta gazowa w kolorze miedzianym; 3, 4- DUKA; 5, 13- Kitchenaid: mikser Artisan, kolor copper, ekspres do kawy (almond)  6, 7, 9, 12- IKEA; 8- LE SOUK, poduszki 10- FRANKE bateria kuchenna Old England w kolorze copper; 11- krzesło TOLIX


A to zdjęcia szarej kuchni Lidingo z katalogu IKEA 2013 


via



via


via


xoxo
m.


32 komentarze :

  1. Bardzo lubie szary kolor ale w ubraniach a w kuchni jestem bardzo staroswiecka,,ma byc niebiesko i troche zielono..ot taka mala papuga..Ale przyznac musze ze zdjecia robia wrazenie.Piekne.)

    OdpowiedzUsuń
  2. och :D zakochałam się
    a KitchenAid i ta lodówka to moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciagle nie mam KitchenAid, bo nie mogę sie zdecydować jaki mam mieć kolor:)) I nawet jak juz udaje mi sie odłożyć na niego, to nie kupuję, bo nie wiem jaki...

      Usuń
  3. biore w ciemno..1,2,10,13:))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam w gronie wielbicieli miedzi, Qrko:))

      Usuń
    2. o tak:))) kocham miedź ...ale jak mozna inne uczucia do niej mieć?:)))hihihi

      Usuń
  4. Dobrze czuję sie w szarosciach, moglabym gotować w takiej kuchni, jest śliczna!!! Dodatki w kolorze miedzi, pasuja idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ... i teraz masz mnie Kochana na sumieniu ... teraz ja będę o niej marzyć, śnić i rozmyślać ;))))
    Ja bez miedzi, bo nie przepadam ;))
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z samym beżem też będzie piękna:) Albo z czernią lub ciemnym brązem...

      Usuń
  6. pieknosci,juz widzialam kilka inspiracji w necie ..... swietna poprostu i co tu duzo mowic,ale wybralas sobie robot kuchenny mniam,marze sobie po cichu o takim :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowe produkty!! ale miedzianego Kitchen Aida jeszcze nie widzialam wow!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bosko:)
    jest w niej coś wyjątkowego, a zestawienie z miedzią to dobry wybór:) powiedziałabym nawet, że bardzo dobry. Ja za jakieś 2 lata wymienię sobie fronty i może padnie właśnie na ten szary, a może jednak wygra biel:) zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tej szarej kuchni:). Może kiedyś uda nam się postawić domek na działce, to będę mogła poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie. szaro i ślicznie.
    marzy mi sie taki domek z takimi cudami.
    moze kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna ta kuchnia i cudne dodatki dobrałaś. Trafiłaś w mój gust! Nie pierwszy raz;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te szarości!
    Cudna inspiracja, jak dla mnie na pewno wykorzystam, bo to moje kolorki :DD
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też:) zdecydowanie razem: szary i kremowo-beżowy:))

      Usuń
  13. Witaj

    Zestawienie na pierwszym zdjeciu jest absolutnie perfekt! Podoba mi sie choc ja mysle wciaz o bialej kuchni, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zestawienie...:) O SMEG sie nie wypowiadam, bo az mnie zaciska...ta lodowka to moje marzenie;)) niespelnione jeszcze pewnie dlugo, dlugo,,,:) no i ta bateria cudna...no no:))***

    OdpowiedzUsuń
  15. Aha no i polubilam na FB jako pierwsza zdaje sie:))) witamy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była życiowa decyzja: załozenie konta na FB. Zwlekałam z tym ponad rok, ale się w końcu dzisiaj odwazyłam:))))

      Usuń
    2. No i b. Ci dziekuję- tutaj , bo na facebooku poruszam sie na razie jak we mgle:)

      Usuń
    3. nic trudnego, bedzie coraz latwiej;))
      pozdrowionka:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. ..chociaż z Ikei kupujemy tylko dodatki :P
      ..wiadomo dlaczego :D
      :*

      Usuń
    2. Trudno się dziwić- też na Waszym miejscu nie kupowałabym żadnych innych mebli:))

      Usuń
  17. Coś czuję, że już niedługo takowa zagości w Twoim domku!Zapowiada się super:-) A i mnie wzięło na zmiany:-) Mam pewien plan:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taka piekna miedź nie za bardzo pasuje do mojego mieszkania, ale szara kuchnia i owszem:)

      Usuń
  18. Ale trafiłaś z ta miedzią!!! Teraz jest supermodna!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka