11.10.2012

Breakfast with John French


W poprzednim poście widać w tle kubeczek z tym własnie zdjęciem dwóch eleganckich kobiet.
Autorem zdjęcia, pochodzącego ze zbiorów V&A Museum jest John French. 


via


John French był jednym z najlepszych londyńskich fotografów mody lat 50- i 60-tych, kiedy moda była niezwykle kobieca i elegancka.  Pracował z najbardziej znanymi w tych czasach modelkami, ale też z wieloma debiutantkami, które dzięki niemu stały się znanymi postaciami. Bezbłędnie oświetlone fotografie Frencha pojawiły się w prawie  wszystkich gazetach i czasopismach. Po jego śmierci archiwum zostało przeniesione dzieki żonie Johna Frencha, Vere Denning do Victoria and Albert Museum i były prezentowane jako część dużej wystawy "The Golden Age of Couture"



to jest mój drugi kubek ze zdjęciem Frencha (z V&A Museum)

(posiadanie nowego aparatu strasznie mnie cieszy i robie zdjecia kiedy tylko sie da-  różnie mi wychodza, ale probuję:))



W przeciwieństwie do moich(;), fotografie J. Frencha są bezbłędne: 

via
via
Piękna była ta moda, prawda?


Miłego dnia!
M.

20 komentarzy :

  1. Fantastyczny kubeczek, taki elegancki:). Ta moda, sprzed lat, była niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - moda była szalenie kobieca ... i te dziewczyny, kobiety - takie dopracowane ... chyba więcej czasu miały ;)))
    Nowy aparat - zawsze fajnie odkrywać nowe możliwości ...
    Uściski przesyłam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie miały wiecej czasu- wtedy nie było "w modzie" pracować na etacie, robiąc błyskotliwa karierę zawodową i jednocześnie być perfekcyjna panią domu i wzorową matką:))

      Usuń
    2. o to, to ,to - święta racja :*

      Usuń
  3. swietny styl,moda z tych czasow bardzo mi sie podoba,modelki wygladaja fenomenalnie
    sama bym miala smaczek na taki stylowy kubeczek:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba moda z tamtych czasow....miala to cos:)))
    Kubek swietny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i kobieca, fakt. Mam kilka żurnali z tamtych czasów. Jakoś nie mam serca ich wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby Ci kiedyś przyszło do głowy je wyrzucac, to daj znać:))

      Usuń
  6. ta moda jest jak najbardziej aktualna :)
    pozdrawiam ciepło
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Może nie dosłownie lata 50-te, ale kilka pieknych elementów mozna przemycić do swojej szafy:))

      Usuń
  7. Kocham klimat tamtych czasów. :) A drugi kubek też jest świetny, na pewno bardzo przyjemnie pije się z niego herbatę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna ta kiecka w kratę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam modę z tamtych lat, często w swoich strojach do niej nawiązuję !!!! i zawsze mam czarne krechy na powiece, od lat je kreślę ;)
    Zdjęcia cykasz piękne!!! A kubeczek... też bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no no piękna, genialna ta moda kiedyś była... troszkę do nas wróciła, ale to nie to samo:)))
    z kubeczek masz wspaniały i czekam na więcej zdjęć. Jestem bardzo ciekawa tego Twojego nowego aparatu:*
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat (nikon D5100) mam kilka dni i za mało czasu, zeby się nim nacieszyć;) Ale kocham go od pierwszego wejrzenia:)

      Usuń
  11. Ach, ta moda! Kocham ja!!!

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy aparat:-) super!:-)))
    taką modę lubię, to tak trochę jak damą być:-)))buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek i zdjęcia super. Uwielbiam pepitkę - mam ją na grubym wełnianym swetrze ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. No widzisz, ja też wiele przegapiam u Ciebie ;)
    My też mamy aparat od roku i ciągle dla mnie jest nowy. Dokupiliśmy lampę ostatnio i znowu czarna magia się zrobiła dla mnie ;)
    Piękne te Twoje zdjęcia :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka