01.08.2012

Wyniki letniego candy

Witajcie Kochani!
Moje letnie candy dobiegło już końca.
  

zachód słońca nad Morzem Tyrreńskim


Bardzo, bardzo się cieszę, ze wzbudziło takie zainteresowanie, bo bałam się, że latem wszyscy sobie pojadą i nikt nie bedzie zaglądał do komputera:)
A tu proszę! 201komentarzy!

Dziękuję wszystkim serdecznie za udział w zabawie i juz dłużej nie trzymam Was w niepewności.
Wczoraj przeczytałam jescze raz wszystkie zgłoszenia, starannie wypisałam wszystkich uczestników na kartkach,
nadając kolejne numery- okazało sie że zgłosiło się 188 osób
(kilka komentarzy było podwójnych i ja też się parę razy wtrąciłam:))

Włączyłam maszynę pt "random number generator" i oto jest:



A pod numerem dwa kryje się Scraperka,
którą bardzo proszę o przesłanie mailem adresu, na który mam wysłać candy.

Ale to nie wszystko. 
Ponieważ zgłosiło się tak dużo osób, postanowiłam, że trzy pozostałe kwiatowe notesiki Niny Campbell też znajdą właścicieli. 
Maszyna "random" została więc uruchomiona jeszcze raz i  oto wyniki:


182 czyli Biały Regał


pod numerem 16 kryje się Ada


i numer  31 to Baloska


Gratuluję Wam Kochane, przyslijcie swoje adresy:)

Dziękuję wszystkim raz jeszcze za  udział w zabawie, pozdrawiam serdecznie,

a wszystkich nowych obserwatorów witam cieplutko i powoli odwiedzam Wasze blogi

Buziaki
M.
    

44 komentarze :

  1. Gratuluje wszystkim wygranym w Candy i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla tych co wygrali i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycieżczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęśliwie wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej!!! no cieszę się niesamowicie!:)))))) bardzo bardzo dziękuję!!! wielka radość:) ale mam dzień:) dzisiaj udało mi się wygrać 2 razy:))))))))))))))))))))))))))))))
    zaraz wyślę maila
    gratuluję pozostałym zwyciężczyniom i ślę buziaki!
    ogromne podziękowania dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Huraaaaa:)dziękuję bardzo za zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje szczęściarom :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa takie candy, gratuluje tym co wygrali. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za te chwile emocji:)
    I gratuluję Szczęściarom !!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla dziewczyn :) i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) dzięki za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, szczególnie Scraperce, która u mnie też dziś wygrała!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! dziękuję Wam dziewczyny, nawet nie wiecie ile radości wniosłyście w mój wczorajszy wieczór!:) ściskam Was mocno:***

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Szczesciaro! Powinnas zagrać w totka:))))))))

      Usuń
  13. No jak zwykle nie ja :-( Idę się załamać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwym dziewczynkom :))))))
    Ściskam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ileż obdarowanych:)pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję wszystkim wygranym!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje..i pozdrawiam wieczorowo:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn a Tobie Maggie dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje dziewczyna i zaluje ze przegapilam!! Ja to jestem gapa O!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję szczęściarom :) dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla dziewczyn,naprawdę miały szczęście!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla zwycięzców:)

    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwycięzcom i dziekuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ci dziękują za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak się cieszę, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O ja! Chyba w życiu bym tu nie zajrzala. Nie wiem jakim cudem, ale przegapiłam ten post. A zastanawiałam się .. Kiedy te wyniki ;D
    dziękuje bardzo. Jestem bardzo szczęśliwa ;)
    gratulacje dla pozostałych.

    Dziękuje! ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie, dostałaś maila z adresem?
      Wysyłałam z telefonu i właśnie nie mam pewności, że dotarł :P

      Usuń
  29. gratuluję z lekką nutką zazdrości ;)
    dzięki za zabawę. będę zaglądać do ciebie regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. szkdoa,ze sie nie udalo :( dziekuje za mozliwosc a zwyciezczyniom gratuluje :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Spóźnione, ale szczere gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka