23.08.2012

TO ROME WITH LOVE

Czy ja już kiedyś mówiłam o mojej fascynacji Italią?
Mówiłam, mówiłam:)
Nawet całkiem niedawno (tu), i jeszcze, jeszcze wcześniej; wiele razy.
Wszystko co włoskie przyciąga mnie, jak magnes szpilki.
Nie mogałam więc nie napisać o filmie "Zakochani w Rzymie", który jutro wchodzi na ekrany polskich kin,
bo oprócz Woody'ego Allena i całej plejady gwiazd, jedną z głównych ról gra Rzym.
Wieczne Miasto ze wszystkimi swoimi zabytkami, muzeami, restauracyjkami, zapachem mocnego espresso, fontanną di Trevi, zielonymi ogrodami, brukowanymi, wąskimi uliczkami, dźwiękiem klaksonów jest jednym z takich miejsc, do których chciałoby się wracać W każde wakacje, a właściwie o każdej porze roku ( albo najlepiej nigdy stamtąd nie wyjeżdżać:))
Potraktujcie piękne kadry z filmu  Woody'ego Allena, jak szczególny, filmowy przewodnik po Rzymie
(treści filmu nie będę Wam opowiadać ;-) 


via


via

via



via

via


via

with love
M.

21 komentarzy :

  1. Piękne miasto - ciekawe czy film będzie równie piękny i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna komedia, w której Woody Allen po raz kolejny pokazuje swój geniusz:)

      Usuń
  2. z pewnością się wybiorę na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj:)
    ja już dawno postanowiłam, że koniecznie muszę się wybrać obejrzeć ten film w kinie!
    zapowiada się niesamowita historia w pięknym otoczeniu.
    to coś dla mnie:) poza tym uwielbiam filmy W. Allena:)
    nie wiem czy widziałaś komentarz pod poprzednim postem, jak nie to zajrzyj, a tu jeszcze raz wielkie podziękowania:*
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam oczywiście, tylko nie zdążyłam odpowiedzieć miedzy jedna, a druga praca:))

      Usuń
  4. Ha! a ja jeszcze nie ogladalam...ale koniecznie musze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Rzym! Miałam to szczęście być tam 2 razy i chętnie zobaczę po raz kolejny, nie sposób się nim nasycić, nie mogę doczekać się filmu!!! A niedługo może, może za tydzień będe już na chwilę przed włoskimi wakacjami! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogłabym tam zamieszkać:)) Tam, albo gdziekolwiek indziej we Włoszech:)) i zazdroszczę Ci oczywiście perspektywy tych włoskich wakacji - ja chyba dopiero za rok:))) chyba, ze uda mi sie jesienią wybrać do Rzymu właśnie xD

      Usuń
  6. ja juz też mojego męża "męczę" tym filmem, więc na pewno niebawem zobaczę go
    zreszta lubie W.Allena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O yes - Rome has a special flair!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monica (in this film) says "Rome is charismatic":))

      Usuń
  8. Mam w planie ten film:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam filmy Allena :) a do rzymu udało mi się wybrać dwa lata temu na wakacje - wprawdzie w RZymie tylko na krótko a potem dalej, ale jak było się raz - trzeba koniecznie wrócić :D to miasto wciąga jak uzależnienie, no i jest niesamowity klimat i piękno - to trzeba zobaczyć samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Włochy! a byłam raz tylko dawno temu...
    wrócę na pewno!
    a za info o filmie dziękuję - nie miałam o nim pojęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takich kadrach nie mogę się doczekać kiedy go zobaczę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Qcze, a ja do Włoch mam stosunek ambiwalentny bardzo. Ja za Chorwacją optuję. Jednak Twój post aktualny dał mi do myślenia więc... przemyślę temat i może jeszcze raz tam wrócę ale już inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj usłyszałam o tym filmie i pomyślałam,że pewnie fajnie byłoby się wybrać a tu Twój post taki na bieżąco:)Tym bardziej nabrałam ochoty :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Romę za wszystko, oprócz hałasu skuterków:) Film - moje must see!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje rzymskie wakacje ( choć akurat przypadły na marzec) uważam za najpiękniejsze jakie miałam w życiu:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka