22.08.2012

ESENCJA LATA: morelowe smoothie


Morele mają kolor lata... I smak lata...
Ostanio jemy je codziennie.
W różnych postaciach...
Na przykład morelowego smoothie:))
(ten uśmiech jest bardzo zamierzony: smoothie są pyszne,
a morelowo- brzoskwiniowe, to moje ulubione)




APRICOT SMOOTHIE:

- 7 moreli
-1 brzoskwinia
-1 pomarancza
-1 łyżeczka soku z cytyny
-1 łyżeczka miodu

Morele zmiksować z obraną brzoskwinią, sokiem wyciśniętym z jednej pomarańczy, sokiem cytrynowym i miodem. Wrzucic kostki lodu i od razu podawać - to smoothie dość szybko ciemnieje, szczególnie jeśli nie obieramy moreli ze skórki  (ja zwykle nie obieram)





M.

26 komentarzy :

  1. świetny pomysł :) choć ja jakoś nie mogę się przekonać do jedzenia owoców ze skórkami - zawsze gdzieś mi w głowie kołacze myśl o tym czym je spryskują, nabłyszczają itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przestałam o takich rzeczach myśleć, bo chyba nic bym nie jadła:) Tak na 100% to nie ma w tej chwili "zdrowej" żywności xD

      Usuń
  2. To musi być dobre - muszę koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda ...Muszę spróbować, tylko mam uczulenie na miód .Czy cukier zmieni bardzo smak?Pozdrowionka z upalnego Gdańska...Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam wygląda smakowicie, domyślam się, że cudownie smakuje. Muszę spróbować.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny przepis chętnie wypróbuję... póki co zapisuję w moim nowym przepięknym notesie, który od Ciebie otrzymałam ;) Serdecznie dziękuję :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie, ze przesyłka dotarła i że Ci sie podoba:))

      Usuń
  6. A ja poszukuję przepisu na dynię najlepiej do mięs i marynowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno smakuje jeszcze lepiej niż wygląda.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. morele... przecież ja kocham morele!!! jutro wyruszam w poszukiwaniach moreli!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam:) z pewnością wypróbuję przepisu:) zapraszam do mnie http://homeandmy.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, dzięki za odwiedziny i zaproszenie:)

      Usuń
  10. Uwielbiam morele i uwielbiam brzoskwinie:))
    Oychota .Chetnie wyprobuje to co tak apetycznie wyglada na zdjeciu....co prawda zrobie to bez miodu
    bo na miod mam alergie....:)) pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam jakie smakowitości....
    Ja dziś piłam sok ze śliwek, Mama robi powidła i przy okazji mnie się soku dostało ;)
    Muszę koniecznie Twój przepis wypróbować :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm to wyglada smakowicie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro dzisiaj było u mnie malinowo, to kto wie, może jutro morelowo ;>
    Dobrej nocy .

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmmm, ależ to pysznie wygląda!
    nigdy nie piłam takiego smoothie więc koniecznie muszę spróbować :)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. pysznie wygląda i pewnie tak smakuje, uwielbiam morele prosto z drzewa gdy jeszcze są ciepłe od słońca, niestety w tym roku nie urodziły się za nadto pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj kochana!:) ale mi smaczka narobiłaś. czegoś takiego jeszcze nigdy w ustach nie miałam i chyba muszę to zmienić, bo wygląda bardzo apetycznie.
    a teraz do rzeczy!
    przesyłka dotarła cała i zdrowa:)))))))))))
    jestem w niebie. gdy odpakowywałam paczuszkę ręce mi się trzęsły z radości. wszystko dotarło całe i zdrowe i nie spodziewałam się tylu skarbów znaleźć. Patera już znalażła swoje miejsce na stole w kuchni. naczynie do zapiekania też. i dziękuję za gałeczki! już wiem gdzie je zamontuję:) a kartka i notesik ... ach mogłabym dziękować i dziękować. a ściereczki idealnie pasują do mojej kuchni.
    jeszcze raz dziękuję!
    pozdrawiam ciepło
    p.s. jak wrócę pochwalę się tymi prezentami na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, ze w końcu dotarła przesyłka, a przede wszystkim, ze Ci sie podoba:)))))

      Usuń
  17. Wygląda smakowicie.Nic tylko cieszyć się latem i jego darami.Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka