09.07.2012

Summer bathroom

Halo! Halo!
Witam wszystkich serdecznie ze słonecznych Kalinek!
 Pogoda jest cudowna, wakacyjna, więc przede wszystkim odpoczywamy, ale zrobiliśmy takze kilka nowych rzeczy w domku.
Dzisiaj udało mi się połączyć z internetem i mogę pokazać co u nas nowego.
Na początek letniskowa łazienka: wzbogaciła się właśnie o nowe wieszaczki na ręczniki i półeczkę (jak zwykle nieocenona okazała sę IKEA:) i kilka drobiazgów w stylu nautical.

Dla tych, którzy na bloga zaglądają od niedawna: w tamtym roku zrobiliśmy remont łazienki, położyliśmy moje wymarzone białe kafelki- cegiełki, jak z  paryskiego metra: (kafelki firmy Vives, z serii Mugat)



















 Z Kalinek pozdrawia Was bardzo cieplutko
M.




67 komentarzy :

  1. lazienka prezentuje sie wspaniale ,pomysl z kafeklami trafione w dziesiatke i dodaki wszystko ladnie sie zcala,lubie taki styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kalinko;))))
    lazienka jest piekna:) Gdzie kupilas te obrazki z lobsterem i krabem???Wpadly mi w oko;)) Super,ze masz udany wypoczynek!Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je rok temu (czekały rok na powieszenie:))) na wyprzedaży w Berlinie, w sklepie, któtrego nazwy niestety nie mogę sobie przypomnieć:(

      Usuń
  3. bardzo moje sielskie klimaty:)pozdrawiam Cie cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie dzis taki sam post i podobne klimaty :) Nad tymi obrazkami juz dwa razy sie zastanawialam brakuje chyba do kompletu mewy? Ja mewe chcialam zakupic tylko u mnie "gora" sciany jest pasiasta i nie mam pomyslu gdzie je zawiesic a podobaja mi sie oblednie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! To przypomnij mi jak nazywa się sklep, gdzie je kupiłam:))))

      Usuń
    2. Ogladalam je w BUTLERS :) Tam je kupilas? :)

      Usuń
  5. przepiękna łazieneczka:))) płytki na ścianach przepiękne! wszystko idealnie ze sobą gra:) wieszaczek też cudny! a ikeę kocham):))) latarenkę z ostatniego zdjęcia również mam:))))
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM taki styl:) kocham:)
    a panieneczka tez mi wpadla w oko w pewnym sklepie;), u Ciebie prezentuje sie swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był chyba w kolekcji też chłopak, ale na wyprzedaży w moim H&Y została tylko ta ślicznotka:))

      Usuń
  7. cudnie to wszystko razem wygląda
    mi się też marzą cegiełki, ale w kuchni i płaskie, bo te jakoś do mnie nie przemawiają ;)
    pozdrawiam upalnie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta Wasza łazienka. Lato, morze, relaks...Nawet kiedy pogoda nawali, to możesz się położyć w wannie i czuć się jak nad morzem ;)
    Buziaki.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak się czuję kiedy dzieci naniosą piasku do tej wanny:)))

      Usuń
  9. Z takiej łazienki to chyba trudno wyjść:)...ja bym nie wychodziła:)Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna łazienka. Szkoda, że u mnie nie ma sklepu Ikea. Piękne kafelki, a na candy już się zapisuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super łazienka, te dodatki, śliczna, już biegnę na candy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała łazienka.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hehhh a ja wiem gdzie te Kalinki, więc jak bedziesz nęciła takimi pieknymi obrazami to się wproszę na letnisko :P:P

    a poważnie, bardzo fajnie, zjefajna jest ta obudowana wanna i te płytki i wiadro koło wanny na bródy, a może na co innego w każdym razie jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam tu wcześniej, a teraz cały dzień myślę, czy aby tego do łazienki nie wprowadzić hahha. Mam taką beżową piaskową bez wyrazu...

    Ale ze sprzątaniem takich półeczek to nie ja chyba... :/


    Ślicznie, tak mi się podoba!! ach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sprzataniu jeszcze nie myślałam:)))

      Usuń
    2. Ja tylko o tym myślę :D
      Choroba, czy co??:D

      Albo niemożność w moim stanie potęguje :D

      Usuń
  15. Zapraszam po odbiór nagrody:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful maritim details!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna .... te płytki są cudne, z resztą każdy detal, wyjątkowy i niezbędny ...
    W lustrze widać piękną ścianę, czy to boazeria w takim oryginalnym kolorze ?
    Pozdrawiam Kochana i miłego letniego wypoczynku ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ściana to bielone drewno. W całości są w tym starym poście:

      http://summerhouse-kalinki.blogspot.com/2011/11/post-techniczny-bielenie-scian-i.html

      Usuń
  18. Och te cegiełki, są boskie. Chyba dla nich zrobię drugą łazienkę przy sypialnie, tylko co ślubny na to............No, no trzymam kciuki za rozbudowaniem domku. Powiększasz samą kuchnię, czy cały domek. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tylko kuchnię, ale mam ten sam problem co Ty: muszę przekonać ślubnego:)))

      Usuń
  19. Jeju, jaka piękna i przytulna ta twoja łazienka :)
    wszystko ze sobą ładnie współgra :) wieszaczek bomba!
    jednak biel to biel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach jestem wielką fanką Twojej łazienki;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Maggie! Boskie są te obrazki i łazienkowa Panna:) Super! Wszystko razem ślicznie pasuje i jednak - dodatki to potęga! Jak najlepszego urlopu (u nas burze nieustające:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna łazienka - Kondzio ostatnio zaprojektował łazienkę z takimi kaflami…ľ

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne miejsce. Dodatki tworzą klimat. Bardzo mi się podobają obrazki ze skorupiakami. Klimatycznie i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamietam jak pokazywalas lazienke zaraz po remoncie... Teraz jest jeszcze piekniejsza! Wszystkie dodatki swietnie ze soba wspolgraha a poleczka jest swietna!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  25. hihihi w takiej łazience to można spędzić całe wakacje:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. przepikna łazienka w stylu skandynawskim! aż dech zapiera. i taka cudnie chłodna w widoku na te upały :-). moja jest mocno piaskowa więc szczególnie miłą zimą - muszę też pstryknąć zdjęcie. narazie zamieściłąm tylko kuchnię :-). ale wracając do rzeczy piszę, bo twoje zdjęcia natchnęłmy mnie pomysłem co zrobić z moimi muszelkami, żeby się nie kurzyły w łazience w wiklinowych koszykach. chyba wybiorę się do IKEI po ten szklany pojemniczek - ściągam pomysł bez pytania :-). i jeszcze od jakiegoś czasu zastanawiam się co zrobić z tym IKEowskim lampionem i podsunęłaś mi jeden pomysł :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. łazienka nieco marynistyczna :)))) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Maggusiu jak cudnie,łazienka nabrała życia dzięki pięknym dekoracjom.Jak Ci dobrze z tymi wakacjami.Ja jeszcze w zeszłym roku miałam 2 miesiące urlopu poza miastem,a teraz muszę przetrwać cały długi miesiąc w pracowni.Dobrze ,że mam wakacyjne plany na sierpień i wrzesień bo bym się za przeproszeniem "pochlastała" :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wakacje w tym roku też niestety krótkie:(( Tylko 3 tygodnie lipca, a potem znowu do pracy, więc dołączę do Twojej "niedoli" :))))

      Usuń
  29. Lovely bathroom because you just relax ... enjoy it .... nice week dear greeting rosita

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie pozdrawiam
    Słoneczne pozdrowienia na każdy dzień zostawiam
    z dużą dawką uśmiechu i pięknych chwil

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna, klimatyczna łazienka :)
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam te płytki:-) ale masz tam klimatycznie:-)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również uwielbiam te płytki i takie kiedyś będę miała w kuchni w w łazience. Śliczna ta Twoja łazienka, pasowałaby do mojego domu :)))).

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana- adoptuj mnie!! Nie musisz zabierać mnie do domu, mogę zostać w Kalinkach!! mogę nawet nie wychodzić z łazienki!! Ślicznie!! Każdy szczególik dopracowany do perfekcji!! Zazdroszczę Ci talentu dekoratorskiego!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adoptuję i zabiorę do domu, bo jesteś strasznie fajna:))))

      Usuń
  35. Wyczarowałaś śliczne pomieszczenie. Takie świeże i czyściutkie, az pachnie mi przez ekran :-)
    Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna łazienka. No miodzio

    OdpowiedzUsuń
  37. :)wpadałam tu przez przypadek ...piękna łazienka

    pozdrawiam -Olka

    OdpowiedzUsuń
  38. Pamiętam zdjęcia z remontu Waszej łazienki. Mnóstwo pracy w nią włożyliście. Wygląda wspaniale!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Izuniu. Miło, że zajrzałaś

      Usuń
  39. Zazdroszczę takiej letniskowej łazienki. Mogłabym mieć taką w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się, że moja domowa po 10 latach bez remontu też wygląda teraz gorzej niż ta na letnisku:))

      Usuń
  40. Świetna łazienka! Marynarskie gadżety wyglądają idealnie :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  41. ależ tam milutko i przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem zachwycona Twoją łazienką! urządzona bardzo gustownie i ze smakiem! prosto, acz ciekawie! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna łazienka!!!Mam takie kafelki w kuchni, były one moim ogromnym marzeniem, ale widzę że w łazience prezentuję się jeszcze piękniej. W ogóle styl i atmosfera jaka panuje w Twoim domu jest cudowna, taka jak kocham!

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy można wiedzieć gdzie kupiłaś piaskowe płytki na podłogę?

    OdpowiedzUsuń
  45. znalazłam się tu przez przypadek ale zostanę na dłużej łazienka piękna a kafelki to moje marzenie dla mnie boskie

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna łazienka, taka jasna i przejrzysta:)

    OdpowiedzUsuń
  47. będzie moim natchnieniem do nowego domu ta łazienka tyle, że chcę jeszcze wannę na nóżkach czarnych i podłogę w biało - czarną szachownicę...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka