16.07.2012

Poranna kawa

Jednym z powodów, dla których tak bardzo lubię wakacje jest na pewno przyjemność porannego picia kawy w nieograniczonym limicie czasowym.
(bo o tym, że kawę uwielbiam pisałam już przy okazji jednego "kawowego posta"  
Na wakacjach ta przyjemność się zwielokratnia: bez pośpiechu, na werandzie przy starym drewnianym stole, z niezobowiązującą lekturą (np. kolorowym magazynem wnetrzarskim, które nigdy mi się nie nudzą:)) 




Ostatnio przybyła mi do porannego rytuału kawy sliczna podkładka pod filiżankę- a to zz sprawą wygranego candy u Olgi, za które bardzo, bardzo dziękuję!!!
 Oprócz podkładki dostałam jeszcze mięciutkie włóczkowe serduszko i piękne filcowe etui na telefon, pasujące idealnie na moją wysłużoną Xperię





Magazyny przywiezione z ostaniego pobytu w UK- wszystkie z przewodnim motywem marynistycznym ;)





Na wakacjach chyba nigdy nie ma czau na nudę- jak juz nie mam nic do zrobienia, to przemalowuję sobie paznokcie na letnie, soczyste kolorki np.:



Miłego dnia!
M.

43 komentarze :

  1. zazdroszczę Tobie tego słodkiego lenistwa:)))
    też bym wolała tak spędzać poniedziałkowy poranek, a tu do pracy trzeba;/
    takie życie:)
    buziaki i smacznej kawki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety słodki urlop też już się kończy w tym tygodniu:(

      Usuń
  2. oj tak :) też uwielbiam ten moment, jakby czas się na chwilę zatrzymywał, by można było spokojnie przy kawusi rozpocząć dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. alez mi narobilas smaka na kawe ,.........u mnie tez roznego koloru paznokcie ,przez caly rok ,jestem maniaczka ale tylko paznokcie u stop maluje
    ..pozdrawiam serdecznie i milego dnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK! Kawa zawsze... Teraz właśnie piję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawka to podstawka :))
    Maggie ja sie nie znam na stylach i trendach, ale z tym marine to i mnie zaczęło opętwać

    OdpowiedzUsuń
  6. alez Ty tu kusisz tą kawką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. NO PROSZĘ A U MNIE TEŻ TAKA GAZETKA NA STOLE I TEŻ PIJĘ KAWĘ. pOZDRAWIAM I MIŁEGO DNIA

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona:) Olga robi piekne rzeczy. Miłego kawkowania:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawy nie piję, ale tych magazynów i domku letniskowego to zazdraszczam!

    Miłego dnia!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka u mnie zaproszenie do zabawy, jeśli masz ochotę :))

      Usuń
  10. OOO Kobieto!! Zazdrość to brzydkie uczucie!! Ale sama chciałaś :) Ściskam i wspaniałego wypoczynku życzę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daję Ci jeszcze tylko kilka dni na powody do zazdrości- zaraz mi sie kończy urlop:((

      Usuń
  11. Kawa -zawsze i nigdy się nie nudzi+ takie pasjonujące a raczej inspirujące magazyny.A jak zobaczyłam Twoje kolorowe paznokcie to uśmiechnęłam się bo malowanie a raczej przemalowywanie ich działa na mnie uspokajająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie też- szczególnie jak tak sobie siedzę i suszę.......

      Usuń
  12. U mnie kawka jest od czasu do czasu, a gazetki z chęcią przejrzałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje tej wygranej u Olgi - pieknosci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszytsko cudne, lakier na pazurkach świetny, swoja drogą masz bardzo ładny kształt paznokci;-), kawy nie pijam, ale nad herbatka z taka samą przyjemnością zasiadam, oczywiście w towarzystwie magazynów wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowo:) ja z kolei nie przepadam za herbatą ( no może z wyjątkiem zielonej:))

      Usuń
  15. Ależ zazdroszczę magazynów! Uwielbiam przeglądać tego typu gazety!
    A kawa to podstawa porannego rytuału, koniecznie w jakimś ulubionym kubku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!Fajnie tak sobie pic kawusie bez pospiechu:) Jaka macie pogode? Usciski sle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była przez prawie 2 tyg przecudna- upalna i słoneczna, teraz trochę się popsuła, ale mimo wszystko fajnie jest na wakacjach:)))))

      Usuń
  17. Uwielbiam kawę o poranku - taka mała mocna czarna....aż poczułam jej zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam przeciągać poranną kawę w nieskończoność :) teraz tylko do weekendu pozostaje czekać

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tej wakacyjnej sielanki, ja jeszcze czekam na urlop. Dla mnie synonimem wakacji jest własnie ten poranny luz, nie spiesząc się piję kawkę na werandzie, tak jak Ty...
    Ładne prezenciki dostałaś :)
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Kawa o poranku .... cudne chwile, miło mi że mam w nich swój malutki udział ;)
    Piękne magazyny ...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz Ci dziękuję!!! Sa piękne, a serduszko pokochałam tak jak małe dziecko pluszaka- przytulankę:))

      Usuń
  21. zaczynam się przekonywać do kolorowych paznokci na zdjęciach, pozdrawiam:) aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Poranna kawa smakuje cudownie .
    Fajne prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Witam Cię serdecznie u siebie:))

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. A jednak motyw marynistyczny?:)Śliczne kolorki paznokci:)Loving it !jednym słowem:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aha,no i serdecznie zapraszam Cię na candy z niespodzianką:)http://www.lovingit.pl/2012/07/pierwsze-candy-w-lovingitpl.html

    OdpowiedzUsuń
  26. To też mój ulubiony powód - nie mogę się doczekać urlopu i codziennego niespiesznego rytuału - parzenie kawy.....
    gratuluję wygranej w candy - Olga robi cudne rzeczy:)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. gdzie ten post, którego przyszłam czytać zanęcona piękną miniaturką w nowościach u siebie????????

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja zawsze mam czas żeby powoli delektować się kawusią i to w łóżku , dlatego odpowiednio wcześniej wstaje żeby żaden pospiech nie zakłócił mi tego rytuału .
    Masz piękne okoliczności przyrody żeby celebrować picie kaway nie tylko o poranku :) W ogóle fajnie jest na Twoich Kalinkach :)

    Ja też zauważyłam ze nie wyświetla się Twój ostatni post ?!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się też nie wyświetla. Gdzieś zginął i muszę go napisać od nowa:)
    To są moje codzienne "problemy" z internetem na Kalinkach
    M.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bez kawy nie funkcjonuję :)) Futeralik idealny:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kawa i nasze ulubione czasopismo = przepis na udany poranek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka