22.07.2012

Krzesła i arbuzy

Prawie rok temu kupiłam do domku na działce używane krzesła ( pokazywałam je TUTAJ).
Ponieważ było to już na koniec wakacji nie zdążyłam ich już odnowić.
A w tym roku tak bardzo mi się nie chciało nimi zająć, że wciąż stały opuszczone i zapomniane. Aż do przedwczoraj.
Bo w końcu się za nie zabrałam i zdecydowałam, że będą białe.
Pierwsze jest już prawie gotowe i posłużyło mi za stolik na arbuzy.

Arbuzy na lato są idealne. Mają wszystko co trzeba: orzeźwiający, lekki smak, dużą zawartość wody, przez co świetnie gaszą pragnienie, są słodkie i niskokaloryczne:)




I do tego ten soczysty czerwono-różowy kolor... Z ciemnozieloną skórką na wierzchu i jasnozieloną pod spodem.
Jeszcze raz tego lata zmieniłam kolor paznokci, inspirując się arbuzowymi kolorami:))






Miłego tygodnia Kochani!
M.


P.S. To już ostatnie dni moich wakacji, a jednocześnie upośledzonego dostepu do internetu.
 Podglądam tylko Wasze blogi, ale cześć zdjęć mi się nie wyświetla i właściwie rzadko udaje mi się  napisać komentarz.
Za kilka dni wracam i nadrobię zaległości:)) 

24 komentarze :

  1. Krzesło cudne :)
    Arbuzy na lato - orzeźwiające no i ostatnio wyczytałam, że pestki bardzo zdrowe, ja pestki bardzo lubię więc wcinam .... ;)
    Takie arbuzowe paznokcie ... super modne :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam arbuzy i... stare krzesła :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kolorki:):):)Miętowe moje szaleństwo:)białe krzesło romantic!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie przemalowałaś to krzesełko!:)
    teraz wygląda idealnie:)
    a arbuzy uwielbiam. :*
    piękne kolory paznokci!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Twoje inpsirowanie się światem dookoła.
    Pazurki bardzo ładne i rzeczywiście "arbuzowe". :)
    miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. krzesło jest super:) i środkowy kolor lakieru ( te zewnętrzne mam i super wyglądają)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten jasny w środku JA GO CHCE!!! poluje na takie od kilku tygodni, a ponieważ nie mam czasu na sklepy i zakupy... nie mam :)
    w tym roku też maluję na kolorowo OO! skoro nie mm wakacji wyjazdowych mam wakacje w mieście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba lakiery Artdeco (te małe)kupiłam w promocji w Douglas- razem kosztowały 25 zl:)

      Usuń
  8. czerwony lakier swietny,a arbuzy mniam
    ........krzesla takie w moim stylu,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne krzesełka:))) Lakiery arbuzowe bardzo letnie:)lubię takie na lato, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kolorowo,soczyście... Te lakiery...to chyba moja słabość.Ten środkowy mnie wprost zauroczył;)Jak to sprytnie ,że możemy zobaczyć numery tych lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krzesla sa piekne...
    a kolory lakierow - biore WSZYSTKIE:) Milego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzesła przypominają trochę białe Ingolf z IKEA, ale kosztowały wszystkie mniej niż połowa jednego ikeowskiego:))

      Usuń
    2. dla przypomnienia: to jest Ingolf

      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70103250/

      Usuń
  12. Też uwielbiam arbuzy. Kroję je na drobne kawałki i wcinam wieczorami widelcem w łóżku;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Te szczebelki w krzesełku doają mu uroku i w bieli prezencja na "6".A Arbuzami też się tu zajadami.Co 2 dni mężuś kupuje olbrzymią kulę.Idzie jak woda...

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne to krzesełko :) a arbuza właśnie wcinam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. NA paznokciach pierwszym i drugim masz moje ulubione kolorki:) pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tego lata pokochałam zieleń miętową we wszystkich odcieniach:))

      Usuń
  16. wszystko pod kolor :-) jeju, jaki cudny jest ten Twój Summerhouse... ciągle brakuje mi czasu, a muszę Twój blog obejrzeć od początku, od deski do deski ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo miłe to, co piszesz:))

      Usuń
  17. Bardzo lubię arbuzy i melony :) teraz jest na nie najlepszy czas :)) miętowy lakier niesamowity :) i orzeźwiający jak arbuz ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już napisałam do M. żeby wracając z pracy nabyła arbuza :) Krzesło świetnie wyszło!!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka