04.05.2012

Image of the day...


Podoba mi się właściwie wszystko z tej fotografii: piękna pościel z letniej kolekcji Lexington, wnętrze białej sypialni w domku nad jeziorem, zachwycający widok z okna, facet w oknie...


fot. Lexington


Więcej z nowej kolekcji Lexington: Summer Collection 2012 znajdziecie tutaj


Malo mnie ostatnio w blogowym swiecie, zagladam do Was, ale nie zawsze mam czas pozostawic slad  (mam teraz goracy okres przedkomunijny i tysiace rzeczy do ogarnięcia, więc wybaczcie, postaram się po uroczystościach szybciutko nadrobić zaległości)
   
Pozdrawiam Was dzisiaj cieplutko,
M.

24 komentarze :

  1. Esencja letnich wakacji:))) piekne zdjęcie. pozdrowienia. Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sobie wyobrażam idealne wakacje:)

      Usuń
  2. taaaaak...wakacyjna świeżość:))

    OdpowiedzUsuń
  3. taaaaak...wakacyjna świeżość:))

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też facet w oknie się podoba haha

    To fakt mniej Ciebie, ale chwilowo, powodzenia w tym czasie przedkomunijnym!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, każde trzymane kciuki się przydadzą:)))

      Usuń
  5. Zgadzam się z tobą w 100%. Mnie powaliły te okna, są cudowne...........facet też niczego sobie. Jak tam kuchnia w Kalnkach gotowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuchnia niestety cały czas czeka na swój czas:(

      Usuń
  6. Biel... przepięknie! Pozdrawiam i trzymam kciuki za przetrwanie okresu komunijnego, z roku rok słyszę, że jest to coraz trudniejsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana- to rzeczywiście jest coraz wieksze szaleństwo. Mam w tym spore doświadczenia jako matka 3 dzieci, bo to juz trzecia nasza komunia (i na szczęście ostatnia ;))

      Usuń
  7. wszystko na tym zdjęciu mi się podoba;)powodzenia w przygotowaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, wszystko tu jest zachwycajace, trzeba tez dodac ze widok za oknem niesamowity:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też widok wody za oknem działa kojąco:))

      Usuń
  9. Najbardziej chciałabym okna i widok za nimi:) Trzymaj się Kochana z przygotowaniami i życzę Wam jak najpiękniejszego przeżycia tego szczególnego czasu:) Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, pozdrawiam cieplutko
      M.

      Usuń
  10. Maggie, ja podobnie jak Ty, blogowe życie odstawiłam totalnie:-( ale dziś powiedziałam - koniec tego - wracam!miło u Ciebie zobaczyć taki obrazek, ja faceta wybieram:-))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Olu, ze moja uwagę w pierwszej chwili też przyciągnął ten facet:) Potem dopiero obejrzałam sypailnię:))))) Buziaki

      Usuń
  11. Kolekcja bardzo fajna, że nie wspomnę o pierwszym zdjęciu. Trochę mniej podobały mi się ceny ;-). Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w przygotowaniach komunijnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są rzeczywiście zaporowe, szczególnie jesli miały by to być rzeczy na letnisko, gdzie przebywa się kilka tygodni w roku:))) Ale kolekcja jest bardzo piękna i inspirująca. Dziekuje i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. mmmmmm, ale mnie rozleniwiłas tym zdjęciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper wnętrze.
    Świeżość, świeżość i jeszcze raz świeżość!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for your lovely comment and following Red Rose Alley. Your blog is so peaceful and pretty to me, and I am now following you too. Have a nice weekend.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycająca fotka, ale trzeba przyznać, że ze widok za oknem niesamowity!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka