04.04.2012

SUNNY YELLOW

Wiosna nastraja optymistycznie, a najbardziej optymistycznym kolorem jaki znam jest żółty.
Taki ciepły żółty w odcieniu bananowym, albo kolorze żółtka  jajka, albo wielkanocnego kurczaczka:)
Docenili go w tym roku projektanci; pełno żółtego w nowych kolekcjach firm wnętrzarskich, najczęściej w połączeniu z kolorem granatowym.
A to kilka aranżacji w kolorach yellow- navy blue. 


fot. Toast
W kolekcji firmy Toast


fot. Pottery Barn Kids
 Do dziecięcego pokoju taki zestaw kolorystyczny pasuje idealnie- jak w Pottery Barn Kids 



Fot. Riviera Maison

Moja ukochana firma Riviera Masoin też przygotowała żółto- granatową kolekcję na lato, o której więcej niebawem.



fot. obrazki i poduszki:Pottery Barn Kids, doniczka Nordal, szuflady Bloomingville


Słonecznego dnia!
M.






28 komentarzy :

  1. zaczęłam doceniać ostatnio znienawidzony prze ostatnie lata żółty, jakoś lepiej zaczyna mi wyglądać i nawet sama nazwa sunny yellow brzmi od razu lepiej niż żółty :P

    dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sunny yellow, banana yellow, banana split, banana coctail... Ja jestem koneserką tego koloru:)))

      Usuń
  2. Yellow was for a long time a *no go* for me!
    But times are changing!

    I like your yellow spots!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! Times are changing, we're changing- I think- for the better:))) Yellow color means optimism xD

      Usuń
  3. świetne zestawienia kolorystyczne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się uśmiechnęłam do tej żółci:))) Jasnych pogodnych i wesołych świąt! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zyczenia. Wzajemnie- jescze raz wesołych świąt:))

      Usuń
  5. Tak navy blue to świetny pomysł do dziecięcego pokoju :)). Ciekawe czy farby tablicowe też są w takim kolorze...
    Żółty prezentuje się super, choć nie jest to mój ulubiony kolor...

    PS. Gratuluję 3 pociech :)) Też kiedyś myśleliśmy o większej gromadce, ale życie weryfikuje takie plany i na razie w moim wykonaniu jedno będzie sukcesem :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy są granatowe farby tablicowe- oprócz czarnych widziałam szarą i ciemną zieloną.
      A co do dzieci- ja planowałam jedno- i... życie zweryfikowało moje plany:))) I zmieniło moje poglądy- tak jak juz wyżej napisałam: times are changing, we're changing- I think- for the better- mnie na pewno zmieniło na plus:)))

      Usuń
    2. Ja na to mówię "życie.." i wszystko jasne :)

      Usuń
  6. Słonecznie i radośnie. Aż się chce lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maggie..ladnie pokazalas zolty kolor,,,walizy sa swietne..duzo slonka Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te walizy też zachwyciły. Są takie trochę staroświeckie, a poza tym ładnie poukładane- taki świąteczny porządek:))

      Usuń
  8. Piękne masz zawsze te inspiracje :)
    Pozdrowienia i Sunny Yellow życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful summer pictures, unfortunately the weather here is not so pretty, but you let the sun photos here schijnen.Wens you a nice little Easter greeting rosita

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne inspiracje:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dodatki. Uwielbiam żółty szczególnie wiosną, kojarzy mi się bardzo optymistycznie :)
    Wszystkiego dobrego na Święta :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie taki zolty bardzo mi sie podoba a w polaczeniu z takim niebieskim tworza bardzo zgrany duet.
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żółty zawsze kojarzy mi się z latem,ze słoneczkiem:)
    Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i słoneczna galeria:)Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet tez zólty cos w sobie ma, choc nie do końca jestem do niego przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  16. You have beautifull blogg ♥
    Greetings from Finland and wellcome to visit my decorating blogg SisustEllen

    OdpowiedzUsuń
  17. Maggie, dziękuję za wizytę i cieszę się, że zapisałaś się na cukierasy - gratuluję znajomości nut a co dopiero umiejętności rozpoznania zapisu:)
    Świetne zestawy prezentujesz, jak zawsze zresztą. Bardzo inspirujące
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marta, chociaż nie wiem czy zasłużyłam na te gratulacje- ja swoja edukację muzyczną zakończyłam bardzo dawno temu i to na instrumencie, którego nigdy nie zdołałam pokochać:)) W tej chwili gram tylko raz w roku- kolędy święta:)))

      Usuń
  18. Kocham te kolory :) kojarzą mi się z wakacjami nad morzem :) Granat - marynarze; żółty - ciepło, słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznaję, że kolor zółty nie należy do moich ulubionych ale jakieś pół roku temu nie mogłam się oprzeć i kupiłam dzbanek/konewkę w takim właśnie pięknym ciepłym odcieniu. Bardzo pozytywnie nastraja...:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka