14.03.2012

WHITE KITCHEN: IKEA RAMSJÖ


Dzisiaj kolejne inspiracje pt. "Moje pomysły na białe kuchnie".
Do aranżacji posłużyły mi tym razem fronty szafek  kuchennych IKEA RAMSJO
 i dodatki w mojej ukochanej szarości z kroplą żółtego.



1,7,9- talerz, naczynia do zapiekania, kieliszki: Green Gate, 2,4-kosze, fronty szafek Ramsjo: IKEA, 3, 10- lampa, krzesło: HK Living, 5, 8, 11, 12: Bloomingville, 6- piekarnik: Smeg, 13- mozaika ceramiczna: Dune





I jak zwykle aranżacje z katalogów IKEA:













wszystkie fot. IKEA


Miłego dnia!
M.

18 komentarzy :

  1. Biała kuchnia nie jest moją wymarzoną :), jednak szary z dodatkiem żółtego mmm... Cudne połączenie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maggie zaczynam Cię jeszcze bardziej uwielbiać za te kolaże :) dodatki świetnie dopbrałaś szczegółnie te szarości mmmm lampa, kosze zegar mazaika i taboret CHCE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolaż :) Genialny piekarnik, naczynia do zapiekania, talerz i kosze :) Całość prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjecie..uwielbialm cala kuchenna klamociarnie miec na widoku i pod reka i na takich wlasnie polkach otwartych..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne aranżacje, w moim klimacie ;)), mnie do IKEI zachęcac nie trzeba - mam sporo w swoim domu ich mebli ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chyba bym nie umiała urządzić swojego domu bez Ikea:)))))

      Usuń
  6. IKEA - always good for great ideas!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie marzy taka biala kuchna z Ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zdecydowanie to jest to! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Maggie ten piekarnik smeg jest odlotowy. A szary z odrobiną żółtego czemu nie, ale ta mięta chodzi mi pogłowie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Maggie! Jak się nazywa dokładnie ta szara mozaika?Bo jest super!Pozdrowienia. Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mozaika kamienna "Krakatoa" firmy Dune

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne aranżacje i inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kolorystyka i klimat.....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są Twoje zestawienia Kochana! Ale jakbym miała wybierać to te z miętą w zestawie:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienia:) uwielbiam każdą białą kuchnię z Ikei!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka