16.03.2012

WHITE KITCHEN: IKEA LIDINGÖ


Biała kuchnia IKEA Lidingo ładnie komponuje się z biało-czerwono-granatowymi dodatkami w stylu nautical, albo jak kto woli, marynistycznym (ja za słowem "marynistyczny" nie przepadam, bo kojarzy mi się z okropną, wzorzystą chustką babci nazywaną "marynuska":)
Ale niezależnie od nazwy styl ten bardzo lubię.
Poza tym tak urządzona kuchnia pasowała by do naszego letniskowego domku idealnie, prawda?


1. lampa: House Doctor, 2. stołek: Toolix, 3. płytki: majolika Tubądzin, 4. kuchnia: Aga, 5, 7. czapka kucharska, kubeczki: Lexington, 6, 10, 12. szafki kuchenne, dzbanek emaliowany: IKEA, 8. ekspres do kawy: Illy,  9.miseczki: Nordal, 11. poduszka: H&M Home,  


I oczywiście garść pięknych aranżacji kuchni Lidingo ze stron IKEA:












wszystkie fot. IKEA


Miłego weekendu!
M.

23 komentarze :

  1. Maggie, pierwsza kuchnia służyła mi jako inspiracja:) bardzo ją lubię:) a styl marynistyczny już mi się troszkę przejadł ale uważam, że jest idealny do domku letniskowego! Kuchnia Aga - marzenie:)
    buziaki na cały dzień!p.s. za oknem wiosna jak nic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj mialam taki ciężki dzień, że nawet tej wiosny nie zauważyłam :(
      Ale jutro mam być 20 stopni, więc sobie to odbiję:)))

      Usuń
  2. qrcze...pierwsza,druga.....druga ,pierwsza....cudne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne inspiracje.. ja ten styl nazywam ani nautical ani marynistyczny tylko zwyczajnie "moje ulubione kolory":-)))) i chyba nigdy mi sie nie znudza bo zawsze byly moimi naj naj:-))

    Cieplutko pozdrawiam!!!!!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna nie boję się czerwieni w domu:)) ale zestaw biel-granat-czerwień uwielbiam od zawsze w letnich ciuchach:)))

      Usuń
  4. Ja zostaje dalej przy miętowym z plamo czerwonego . Chociaż akcesoria piknikowo- plażowe komponuje sobie właśnie w tych kolorach które dziś pokazałaś , taż lubię ten klasyczny zestaw .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie zobacz kolekcję Moschino na wiosnę/lato 2012- znajdziesz tam mnóstwo inspiracji:)
      częśc z tej kolekcji jest jednym z moich postów "zodiakalnych" ( chyba Panna)

      Usuń
    2. oczywiście "w jednym", nie "jednym" :))

      Usuń
  5. Ten ekspres do kawy... śliczny :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj jak ja lubie Twoje posty do porannej kawki i i codziennie chciała bym zmieniać wystrój, a w miedzy czasie pozdrawiam z rozkopanej po raz kolejny kuchni... a prosiłam tego mojego super mena o wyrzucenie tylko jednej szafki a tu się rewolucja zrobiła :P

    dobrego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz, że w ogóle sie za to zabrał, bo ja to nie mam co liczyc nawet na wbicie gwoździa w ścianę:))

      Usuń
  7. Przedostatnie zdjecie super,,te krzesla to moje marzenie..a ile tu jedzenia..acha , ale jestem glodna...ide do mojej kuchni...tup tup..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja babcia też mówiła chustka-marynuska:)) I nigdy nie wiedziałam o co chodzi!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kolorowa, kwiecista, odświętna :))

      Usuń
  9. super wszystko wygląda pięknie

    Gorące jak słońce,
    szybkie jak wiatr,
    pozdrowienia dla Ciebie,
    przesyłam właśnie ja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Maggie:) Pierwsza i druga.. Ojj.. Ależ kusisz Kochana:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje.Znowu jestem napalona żeby coś przemeblować u siebie!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A we mnie właśnie zasiałaś pierwszym zdjęciem ziarenko inspiracji;). Oczekuję na przyjście wiosny, tej cieplejszej, żeby móc zabrać się za prace balkonowe i w tym roku planuję zrobić tam generalną zmianę;) Ten pierwszy kolaż poddał mi pomysł na wykorzystanie tych barw na białym balkonie:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the nautical look, and in kitchens toos!

    www.tatianadoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie kuchnie IKEA. Tutaj mala inspiracja do jadalni na przyklad: http://interiorspl.com/strona-gwna/jak-zrobi-awk-z-szafek-kuchennych.html#comments

    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że lubisz (jak ja) marynistyczny styl :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam te meble... Są naprawdę cudne... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka