08.03.2012

Keukenhof z zyczeniami


 Kochane Dziewczyny!
Oprócz  naj-, naj-, naj-, najserdeczniejszych życzeń, mam dzisiaj dla Was tulipany!

Całe mnóstwo! 32 hektary tulipanowgo ogrodu
Dla każdej wielki bukiet!

Jak świętować to z rozmachem :)

Tulipany upolowałam któregoś roku w jednym z najpiękniejszych wiosennych ogrodów świata- Keukenhof ( dosł. ogród kuchenny) w Lisse w Holandii. Zrobiłam tam kilkaset zdjęć- z braku miejsca wybrałam dzisiaj tylko kilka.
 Ogród otwiera się dla zwiedzających co roku 22 marca i jest czynny do 20 maja. Wszystkie rośliny cebulowe: hiacynty, narcyzy  i setki odmian tulipanów zgromadzone na 32 ha, posadzone w przepieknych kompozycjach, tworzące wielokolorowe dywany; 7 milionów kwiatów w jednym ogrodzie... Na dodatek posadzone są warstwowo- najniżej najpóźniejsze odmiany tulipanów, nad nimi wczesne odmiany, a na samej górze krokusy. W ten sposób kompozycja stale się zmienia i pozwala przez cała wiosnę ogladać coraz to nowe układy kolorów, kształtow i zapachów.
To jest bajkowe miejsce; tak magiczne, ze nie ma się ochoty z niego wyjść. Wybierzcie się tam kiedyś koniecznie!

Jeszce raz ściskam Was Wszystkie

M.

P.S. Zapomniałam napisać o jednej sprawie: w Keukenhof co roku są  wystawy tematyczne.
W tym roku tematem przewodnim jest Polska. Tytuł: "Polska- serce Europy" (Poland- heart of Europe).
Miłe,  prawda? 

35 komentarzy :

  1. Maggie,ślicznie dziękuję za tak piękny bukiet tulipanów.
    Dla Ciebie też moc uścisków z okazji naszego-kobitkowego święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być rzeczywiście niesamowity ogród.
    Ja dzisiaj mojego męża wyprawiłam do pracy z wielkim naręczem tulipanów, bo w szpitalu to prawie same baby pracują :)
    Buziaki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam, potwierdzam, rzeczywiście wspaniały ogród, robi niesamowite wrażenie nawet na panach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ja uwielbiam tulipany :) jako mał dziewczynka marzyłam aby jak Calineczka mieć w nich domek :P
    a moje doniczkowe jakie ostatnio przywiózł mo mój R zmasakrowała deska, przewróciła się na nie i ścieła największe i najładniejsze, ale jest nadzieja, bo z cebul wychodzą nieśmiało nowe :)

    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak te tulipany pachną! Już to czuję i widzę... Dziękuję!!! Najlepsze życzenia dla Ciebie:) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tulipany :-) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne dywany tulipanowe,Dziękuję i również życzę dużo dobra.)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful pictures! I love flowers ans especially tulips!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tulipany :)

    Pozdrawiam :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, ze miłe z tą polską wystawą:)) Tulipany cudne! Miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, cudowne ! Mogę sobie tylko wyobrazić jak tam pięknie pachnie !


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłe :) Wszystkiego najtulipowańszego !!

    OdpowiedzUsuń
  13. również wszystkiego co najlepsze kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. PIEKNE!!!!!!!!!JA SOBIE WYBIERAM TO POLETKO W GÓRNYM LEWYM ROGU;-)POZDRAWIAM I WSZYSTKIEGO DOBREGO ŻYCZĘ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne! Dzięki Kochana za życzenia - i wzajemnie serdeczności same:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielokrotnie chciałam tam jechać i zobaczyć na własne oczy,może kiedyś...Uwielbiam kwiaty,a w takiej ilości to chyba szok!Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jest niepowtarzalna, "polska" okazja, żeby zwiedzić Keukenhof. Ja juz kombinuję, w który weekend by sie udało:)) Poprzednio byłam w długi weekend majowy, teraz chciałabym trochę wcześniej, w kwietniu- wtedy kwitną inne odmiany tulipanów i są jeszcze hiacynty

      Usuń
  17. Dzięki kochana za życzenia. Te dywany tulipanów są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo! Ale zaszalałaś z tymi tulipanami co tam bukiet , całe poletko to dopiero feeria barw .
    Ja czekam na mojego M , bo jeszcze w pracy ale mam nadzieje chociaż na bukiecik tulipanów a nawet może być goździk hihihi ! Naj i dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Maggie...cale pole tulipanow dla Ciebie za calego pieknego bloga w dniu Swieta Kobiet chcialabym Ci ofiarowac..Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. this looks like our dutch flowergardens.
    realy nice photo collage.
    have a nice weekend and greetings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're right, of course, because it's your dutch flowergarden- Keukenhof:))
      hugs

      Usuń
  21. prachtigggg ...fijne weekend lieve groet rosita

    OdpowiedzUsuń
  22. Tobie także życzę pięknych bukietów, codziennie dostarczanych od ukochanego. PS. Miło, że zauważyli Polskę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tulipany! A do Keukenhof wybieram się w święta wielkanocne,jeśli nic nie pokrzyżuje moich planów, może się spotkamy;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że na Wielkanoc nie damy rady tam pojechac ;)

      Usuń
  24. Oj, jak dajesz te cudne tulipany, tak hojną ręką, to biorę:)...z podziękowaniami za życzenia:)
    Ja byłam kiedyś na Mainau, wyspie na Jeziorze Bodeńskim, która jest uważana za najpiękniejszy ogród botaniczny świata. Trafiłam akurat wtedy, gdy kwitło morze tulipanów. Bajka!Człowiek wychodzi z takiego miejsca odurzony kolorami, zapachami, kształtami....Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na mainau byłam w sezonie "różanym"- było obłędnie, pachnąco i prawie nierealnie:))

      Usuń
  25. Cudne - uwielbiam tulipany:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Maggie doskonale znam Keukenhof, choc bylam tam tylko raz:) To niesamowita uczta dla zmyslow. Chcialam ponowanie sie tam wybrac ode mnie jest jakies 200km ale do tej pory po raz drugi mi sie nie udalo. Jak przeczytalam co w tym roku bedzie sie dzialo to juz planuje wyjazd. A zdjeciami z pewnoscia pochwale sie na blogu:)
    sciakam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś szczęściara! Tylko 200 km :)

      Usuń
  27. Ale pięknie:) a mnie to nawet 10 w wazonie wystarczy:))wszystkiego naj, naj z okazji Dnia Kobiet Meaggie:)buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kalinko, cała przyjemność po mojej stronie. Oby tylko efekt mojej pracy był godny Inspiratorki ;)Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka