10.03.2012

Dom w Norwegii

Skandynawska klasyka; dużo bieli, światła, wielkie okna z panoramicznym widokiem na morze.
Do tego proste, funkcjonalne meble, klimatyczne lampy, miękkie tkaniny w naturalnych barwach; drewno i ratan. Plus kilka kropel koloru: granatu, błękitu, czerni.





















 all:  Boligpluss




Lampy nad stołem w jadalni to OTTAVA (z IKEA). Idealne do wnętrz w stylu skandynawskim, czy marynistycznym . Myślę, że na Kalinkach też by nieźle wyglądały :))


fot. Bolig+IKEA

I w innym domu:

fot. Bolig+IKEA



Przyjemnego sobotniego odpoczynku!

M.


P.S. Jutro zapraszam na kolejny muzyczny poranek :)






15 komentarzy :

  1. Ekstra! Dom piękny zarówno w środku, jak i z zewnątrz.
    Lampa też bardzo mi sie podoba.
    Miłego dnia Maggie:)
    U nas słoneczko przepiekne, zaraz zabieram dzieciaki na spacer :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony kocham się w kolorach, z drugiej natomiast jak widzę TAKIE wnętrze , to oczu nie mogę oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrza i przy okazji krajobrazu trochę, miłego weekendu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie pracowni i w warsztacie też by były fajne :)
    Lampy oczywiście.
    A dom, jabym taki miała nie narzekała bym. Lubie takie no! Jasne, z ładnym widokiem, tylko wędkarskie gadzety nie koniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spojrzałam na pierwsze zdjęcie i... odleciałam!
    Niby wgapiona w monitor, a jednak gdzieś daleko...
    Siedziałam tak chyba z 5 min. - ale mi było dobrze!!!
    Buziaki sobotnie zostawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest właśnie to, co lubię - światło, przestrzeń, biel... Niech żyje wolność!!! I jeszcze kosze wiklinowe, i lniane podusie:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie............. rozmarzyć się można,kolory cudowne,przestrzeń,światło, mogła bym tam zamieszkać;) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this ikea lamp in my kitchen even though I have another model.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj nie przepadam za białymi pomieszczeniami, ale styl skandynawski jest świetny. Taki naturalny i przyjemny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I'd like to spend my holidays there!!!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam skandynawskie wnętrza. Ten domek z kominkiem na tarasie mnie powalił:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zabieram okna ,kanape i poduchy...plus komiek na taras:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech żyje biel moja ukochana! :)) Uwielbiam takie wnętrza. Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja, zakochałam się w tym wnętrzu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wnętrza idealne, to wnętrza, które nie przytłaczają mnie np. pstrokacizną. I taki jest właśnie styl skanynawski, który uwielbiam:)))) A tej kuchni mogłabym zamieszkać i nawet spać na podłodze! Cu-downa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka