14.11.2011

Twitter- Summer

Dzisiaj jeszcze jeden post z cyklu Sarah's House- Season 4.
 Wnętrze jej nowego domu jest właściwie pretekstem do pokazania ślicznej tapety w ptaszki z serii  "Twitter" firmy Schumacher. Wersja kolorystyczna, którą wykorzystala Sarah do aranżacji nazywa sie "Summer"...






Tak ta tapeta wygląda w pomieszczeniu nazwanym przez projektantkę "Powder room"



Schumacher produkuje także wersję zimową tapety - "A Twitter Winter"- w bardziej stonowanych kolorach: szarości, beżu, brązie i czerni.


13 komentarzy :

  1. SAMA W SOBIE JEST SLICZNA...ALE JA BYM DOSTAŁA KOCIOKWIKU W TAKIEJ ŁAZIENCE...HIHIHI-POZDRAWIAM GORĄCO:))

    OdpowiedzUsuń
  2. So sweet!
    But I couldn't have so many birds in my bathroom!
    :-)

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te ptaszorki ale rzeczywiście za dużo jak na jednej tapecie:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta lazienka wytapetowana w ptaszki stwarza wrazenie wiecznego ruchu i za chiny nie umalowlabym sobie oka bo by mnie rozpraszaly te praszki.Ale to chyba kwestia przyzwyczajenia.. mimo to swietnie tapeta wyglada..inaczej niz wszystkie dotychczas ogladane..pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:) Z przyczyn ode mnie nie zależnych byłam zmuszona do zmiany nazwy bloga z muniana.blogspot.com na muniawnorwegii.blogspot.com. Bardzo proszę o zmianę adresu bloga w podlinkowanym zdjęciu z informacją o candy oraz jeśli masz mnie na liście obserwowanych blogów, również proszę o zmianę nazwy strony. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Pozdrawiam cieplutko
    Munia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te tapety mnie ostatnio prześladują:) ale tak pozytywnie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. what a beautiful wallpaper ..... I'm of course for the gray, black colors .... great week my dear greeting rosita .....

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa, oczopląsu można dostać. Gdyby tak pokój pomalować na jakiś beżyk ładny i jeden pas takiej tapety dać, to wtedy mogłoby fajnie to zagrać. Moim zdaniem oczywiście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się,może niekoniecznie w małym pomieszczeniu ,ale na fragmencie ściany w saloniku kąpielowym mogłoby być interesująco.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy na zimę zmienia tapetę? ;) a tak w ogóle to bardzo fajna, zwłaszcza, że te ptaszki takie polskie :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka