12.11.2011

Sarah's House Season 4 - kitchen etc...

Telewizja HGTV pokazuje obecnie czwartą serię z cyklu "Sarah's House", gdzie możemy zobaczyć jak urządza dom znana kanadyjska projektantka Sarah Richardson.

Na początek kuchnia, living i jadalnia...





Kuchnia jest bardzo elegancka i wysmakowana. Mnie najbardziej podoba się podłoga z ciemnego drewna













Kuchnia łączy się bezpośrednio z livingiem









I pokój rodzinny, który przylega do jadalni...





Jadalnia jest duzo ciemniejsza niz pozostałe pomieszczenia...




Na koniec plan domu i hol wejściowy



Jutro nastepne, może nie tak eleganckie, ale za to niezwykle urokliwe części tego pięknego domu

Pozdrawiam
M.


7 komentarzy :

  1. Dzięki, dzięki, dzięki czytasz w moich myślach, fotki są cudowne. Jak już zapewne wiesz jestem fanką Sary.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIEKNE...I JAKZE OGROMNE POMIESZCZENIA:)))...ALE JADALNIA DLA MNIE ZA CIEMNA:))...KUCHNIE CHETNIE BUM PRZENIOSŁA DO SIEBIE:))HMMMMMMM-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm not livinging so elegant, but nice to look at!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ja jestem pod wrazeniem, pieknie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne..no coz..chyba cale moje mieszkanko jest mniejsze od tej pieknej kuchni..no ale ja nie jestem Sara..pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda- to są bardzo duże wnetrza- i mnie prawdę mówiąc ich wielkość i elegancja troche onieśmielają. Chyba nie umiałabym mieszkać w takim domu. Wolę wczesniejsze projekty Sary- przede wszystkim jej dom letni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miodzio ...tylko nie na Nasze kieszenie takie wnętrza .Ale miło popatrzeć ...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka