30.10.2011

Z Dziupli Sowy...



Dotarła już do mnie paczuszka z wygranym candy od Marty z "Dziupli sowy".  A w niej śliczny obrazek z marynistycznym motywem i woreczek w paski wypełniony pachnącą lawendą.
Marta- dziękuję raz jeszcze!
Będą idealnie pasować do dziecięcej sypialni na naszych Kalinkach.  Pokoik jest w stylu nautical, który bardzo lubię i, co najważniejsze, zaakceptowany został przez dzieci:) Obrazkiem też są zachwycone i już nie możemy się doczekać żeby go tam powiesić. 
Mam nadzieję, że pogoda będzie nas też rozpieszczać w listopadzie i uda nam się jeszcze raz na Kalinki zajrzeć...








Kochani,  prawda że ładne?  Zdjęcia mojego autorstwa są dalekie od ideału, ale uwierzcie na słowo: obrazek jest uroczy, a lawenda pachnie obłędnie.
Jak powieszę je w domku, to jeszcze raz obfotografuję- może wyjdą mi lepsze fotki.
To tyle na razie.
 Pozdrowienia dla nowych znajomych i dla wszystkich, ktorzy tu do mnie już jakiś czas zaglądają.
Dobrej nocy
Maggie

12 komentarzy :

  1. Śliczne! Zazdraszczam:)
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  2. So nice!
    Exactly your style!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło wygrać candy, ja ciągle czekam na swoją kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje,śliczne drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek jest naprawde swietny i bardzo dobrze go uwiecznilas. Lawndowy woreczek wiem jak one pachna, tak oblednie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Maggi:) - gratuluję wygranej! Bardzo ładny komplecik, będzie pasował do Kalinek:) Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm nie wiem dlaczego nie działało,może to jakis chwilowy blad, pozniej na pewno bedzie dzialac :) a teraz porozgladam sie u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej:) piękny masz ten ''koszyczek ''z świeczkami.Pozdrawiam Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej w candy,,swietny obrazek a i koszyk obok podoba mi sie ogromnie Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyzbym była u Ciebie po raz pierwszy? Cóż za przeoczenie :) Pięknie tui na pewno będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka