18.10.2011

Rustic Kitchens

Na Kalinkach do generalnego remontu pozostała mi jeszcze tylko (a może "aż") kuchnia. Dlatego zaczęłam szukać inspiracji kuchennych. Decyzji co do ostaecznej kolorystyki jeszcze do końca nie podjęłam: na pewno biel, dodatek niebieskiego z ceramiki i porcelany, może czerwień?, może żółty? Albo naturalne kolory drewna. Bo ma być naturalnie, trochę skandynawsko, trochę rustykalnie, trochę shabby. Nie tak elegancko, jak w kuchniach stylu New England, chociaż takie białe z dodatkiem czerni też bardzo lubię.

Zdjęcia kuchni rustykalnych zamieszczone poniżej pochodzą z czasopisma Arcitectural Digest:

Ta z żółtą wyspa podoba mi się najbardziej:


















Bardzo podoba mi się też kuchnia z hotelu La Maison sur la Sorgue z czerwonymi kafelkami:



CDN.

2 komentarze :

  1. I'd like to cook in the sixth one!

    Have a nice day!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są przepiękne ...trudno by było Mi się zdecydować ...hmmmm może nr 4 . Pozdrawiam Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka