08.10.2011

It’s Complicated ... od kuchni



Bardzo lubię filmy Nancy Meyers. Jednym z magnesów są oczywiście filmowe wnętrza w jej filmach-  "The Holiday" (o których pisalam tutaj i tutaj), czy "Something’s Gotta Give".

Komedia "To skomplikowane" (It’s Complicated) z 2009 roku to również film tej reżyserki.






Jane (cudowna Meryl Streep) jest  właścicielką restauracji, rozwiedzioną matką trójki dorastających dzieci. Jej poukładane zycie zmienia się jednak w trakcie świętowania w gronie rodzinnym ukończenia szkoły przez jej syna. Uroczystość kończy się na wypiciu morza alkoholu z byłym mężem, Jakiem (Alec Baldwin), obecnie związanym z inną, dużo młodszą kobietą, co w konsekwencji komplikuje poukładany świat Jane. No i oczywiście jest i ten trzeci: architekt Adam (Steve Martin), również rozwiedziony, z własnym bagażem doświadczeń...



Oprócz doskonałych aktorów, w filmie grają równiez piękne, tradycyjne wnętrza.

Przede wszystkim wspaniała kuchnia Jane ( właśnie taką chciałabym mieć na letnisku):














I ogród





Warzywniak :


 

8 komentarzy :

  1. Cudowny film i cudowna kuchnia, jestem pewna, że dopniesz swego i będziesz miała taką na letnisku. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the movie and the interior is amazing!!
    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  3. Film Holiday strasznie mi się podobał. Dziękuję za polecenie kolejnego. A może mogłabyś mi polecić jeszcze jakieś fajne. Czuję wielki głód na dobre książki i filmy. Po nocach czytam i oglądam więc jakbyc coś mogła polecić to chętnie skorzystam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę spełnienia marzeń!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie piekne wnetrza! I ta kuchnia! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnętrza piękne.Uwielbiam filmy z Meryl Streep.

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam - super się bawiłam :)
    piękne wnętrza i otoczenie, no boska Meryl - uwielbiam ją :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kuchnia:) muszę film obejrzeć koniecznie!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie oglądałam tego filmu i nie wiem jak go przeoczyłam, bo uwielbiam Meryl Streep a każdej odsłonie! A kuchnia marzenie:DDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka