19.10.2011

Black kitchen and... Gwyneth Paltrow

Dzisiaj kuchennych marzeń ciąg dalszy... Kuchnie w kolorze czarnym. Dość odważny pomysł na kuchnię, ale wygląda - moim zdaniem- świetnie. Klasycznie, ale z pazurkiem...


via





Właścicielką pięknej czarnej kuchni poniżej jest: aktorka Gwyneth Paltrow



Ja jestem zachwycona wyspą z blatem z surowego drewna zestawioną z czarnymi meblami. No i ten biały żyrandol- bardzo glamour...



Kuchnia nie jest tylko kolejnym pieknym wnętrzem w domu gwiazdy, ale spelnia też rolę zwyczajną i uzytkową, ponieważ Gwyneth lubi gotować. Jej przepisy, jak również wiele innych ciekawostek lifestylowych, można znaleźć na autorskim blogu GOOP oraz w wydanych przez nia książkach kucharskich:






7 komentarzy :

  1. Charakter i styl kuchni jest fantastyczny i ta róża wiatrów na podłodze- boska.Jak zamykam oczy to widzę ją białe z odrobiną błękitu.............:):):):):):):

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie by sie wszystko poobało gdybym miała tylko taką kuchnię wielką :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam GOOP - nawet sobie zaprenumerowałam. Poza tym bardzo lubię Gwyneth
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kuchnie są boskie,one są większe niż moje całe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia całkowicie nie w moim stylu, ale jest fantastyczna i ogromna. Dużo blatów i przestrzeni. Zaraz wejdę na bloga. Nie wiedziałam, że książki kucharskie wydała. Super. Pozdrawiam serdecznie! Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely - just lovely!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eleganckie, ale trzeba dysponowac odpowiednim metrarzem,niestety .Przyjemnie pomarzyc.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka