01.09.2011

Sarah Richardson- Farmhouse

Jak juz kiedyś napisałam przy okazji posta "Letni dom Sary" - kanadyjska projektantka wnętrz Sarah Richardson jest jedną z moich ulubionych. Sposób w jaki dobiera kolory do wnętrz, jakich używa tkanin i dodatków, miksując rzeczy bardzo drogie z drobiazgami wyszukanymi na pchlich targach przyprawia mnie zawsze o żywsze bicie serca.
Stara farma to kolejny dom, który odnawiała. Dom ma wiejski charakter, jest bardzo przytulny i urokliwy.


Kolory już bardziej jesienne, cieplejsze niż te w letnim domu

































3 komentarze :

  1. Hejsa.
    Flotte billeder du viser.
    Jeg har tilføjet mig som følger af din blog.
    Ønsker dig en god tirsdag aften.
    Knus Hanne Bente
    www.finus.dk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bardzo lubia ta projektantke,super zdjecia wybralas-tylko podziwiac i podziwiac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego przeoczyłam tego posta? Dzięki moja droga, wstąpiła we mnie wena, chyba przemaluję moją łazienkę na niebiesko. Połączenie z blue z brązem jest urocze, jeszcze raz dzięki:):)P:):):):):):

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka