05.09.2011

Altana z letnią kuchnią / Arbor with outdoor kitchen

Na pomysł letniej kuchni w ogrodowej altanie wpadła ostatnio Agata. Gotowanie w upał poza domem- nawet domem letniskowym- ma same plusy. I wtedy przypomniało mi się, że taką letnią kuchnię w altanie widziałam dwa lata temu w ogrodach Keukenhof w Holandii. Ogrody czynne od marca do maja, kiedy kwitną tulipany i inne rośliny cebulowe są prawdziwa ucztą dla oczu. Co roku zmieniana jest aranżacja ogrodu i budowane są nowe elementy małej architektury. Wspomniana przeze mnie altana była hitem wystawy z 2009 roku. Mnie urzekło jej surowe, ciężkie drewno połączone z nowoczesnymi urządzeniami kuchennymi, czarno- bialymi fotografiami i otaczającym morzem kwiatów.





Na zdjęciach widać moje dzieci, ktore wchodziły w kadr jak natrętne muchy












Wybudowala ją firma Marco Haakman.




1 komentarz :

  1. Na pierwszy rzut okiem wyglada ta altana ciezko i jakos spartansko..oschle, nie po domowemu..ale skoro to tylko letnia kuchnia, tymczasowa to faktycznie wyglada swietnie i bardzo harmonizuje sie z natura.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka