08.08.2011

Remont letniskowej łazienki

Nasz pan Jurek- fachowiec od łazienki- jest człowiekiem przeuroczym i pełnym zalet. Ale ma niestety jedną, podstawową wadę- pracuje baaaaardzo wolno. Wszystko co robi, robi niezwykle dokładnie, każdy ruch przemyśli kilka razy- i tym sposobem remont naszej  letniskowej łazienki o powierzchni niecałych 4m kwadratowych trwa juz prawie miesiąc. Z powodu małego postępu robót nie miałam nawet co pokazać. Ale dzisiaj wygląda na to, że prace powoli zbliżają się do końca i już zarysowuje się łazienka w swoim ostatecznym kształcie.



tak wyglądała przed remontem...


3 tyg. temu pan Jurek załozył płyty kartonowo-gipsowe

Po tygodniu...





To moje "kafelki- cegiełki": płytki z serii Mugat hiszpańskiej firmy Vives



brakuje jeszcze listew wykończeniowych

Powoli pan Jurek kładzie białą fugę...


8 komentarzy :

  1. You have a wonderful blog. I am happy finding you.
    I will follow you.
    Hugs from Germany,
    Tanja

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny wybor plytek!Juz sie nie moge doczekac kolejnych relacji z remontu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ja też takie cegiełkowe kafle uwielbiam, ale fugi zrobiłabym na biało :) czy już skończone? w jakim stylu będzie łazienka, bo chyba fajnie wyglądałaby w takim typowym country :) pozdrawiam i zapraszam do mnie, Lu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie jeszcze bardziej żałuję, że ich nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wam to wyszło, a co do samej łazienki pisząc letniskowej zawsze kojarzy mi się taka skromna łazienka z kociołkiem grzewczym w środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas "kociołek grzewczy" jest schowany za zaslonką:)

      Usuń
  6. Witam
    Śliczna łazienka , super płytki.
    Mam pytanie, mam podobne płytki i nie wiem jak wykończyć przestrzeń pomiędzy blatem a płytkami. U Pani przestrzeń pomiędzy wanna a płytkami została zasilikowana? jak sprawdza się to w codziennym użytkowaniu? (pytam bo płytki mugat są fazowane i przez tą nie równą powierzchnie nie wiem jak wykończyć tą przestrzeń... uf) Ewelinaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tam jest tylko fuga i co roku przed sezonem letniskowym odnawiam ją specjalnym, białym pisakiem do fug, bo robi sie brzydka...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka