16.08.2011

Beach bunk room czyli... wiatr od morza

Z Kalinek w linii prostej nad morze jest... 350 km, odległość drogowa ok. 400 km. Wiatr od morza raczej tutaj nie wieje:)
Ale nawet taka odległość od morskiego brzegu nie powstrzymała mnie od urządzenia jednej z dwóch sypialni jakie mamy na Kalinkach w stylu marynistycznym. To jeden z moich ulubionych motywów w dekoracji wnętrz i jednocześnie wspomnienie wielu wspaniałych wakacji nad morzem.


Jest to większa sypialnia i zajęły ją dzieci ( jak już kiedyś pisałam, mam ich troje-  2 córki i syna). Wszystkie uwielbiają morze i chyba tylko dzięki temu nie było kłótni - jak ma wyglądać ich pokój. Zaakceptowały mój pomysł w całości; zwłaszcza  piętrowe łóżko- tzw. bunk bed- którego górna część natychmiast stała się miejscem do zabawy




Te statki nad łóżkiem to grafiki zrobione przez kuzyna


Zanim zawisły na ścianie przez chwilę stały na oknie



Chciałam zwrócić uwagę na ta lampę- ma ponad 30 lat i, podobnie jak domek, wykonał ja miejscowy stolarz


Tutaj gdzie przez chwilę stoi żaglówka będzie stać mała biała komódka (w trakcie odnawiania), a pod literami otwarta półka na "morskie" trofea


Podłogi nie malowaliśmy- jest surowa i szorowana jak na staku


A do tego pojedyńczego łóżka mam wyjątkowy sentyment- kupiłam je kiedy najstarsza córka miała 2 latka (teraz ma 17) i uwielbiała w nim spać. W czasie nastoletniego buntu wymieniła je na czarne :), więc to białe powędrowało na działkę. A ponieważ obecnie jej bunt bardzo złagodniał przestała wrogo na nie patrzeć.


Ta błękitna szafa z kolei ( przemalowalam ją ze zwykłej sosnowej) stała w pokoju syna, kiedy był malutki. Ale też urósł i stanowczo odmówił tego koloru w swoim pokoju. Pozostało mi dopasować ja do działki.
Obok jest miejsce na lustro nad którego przerabianiem pracujemy od kilku dni...


A to jedna z wakacyjnych pamiątek...


A tak ta sypialnia wyglądała kiedyś





6 komentarzy :

  1. Tez lubie nautical style,ale to juz chyba wiesz;)
    Pieknie zrobilas ta sypialnie!Wszystko mi sie podoba-kolory,dodatki-piekna lampa.Podlogi to szczerze zazdroszcze;)
    Bardzo podobaja mi sie te grafiki oraz litery na scianie.Wszystko razem wyglada naprawde SUPER!Pozdrawiam i dzieki za rade odnosnie stolu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... powiem i ja to samo, pięknie!! ja stylu marine nie mam u siebie za grosz nigdzie ale nader go lubię u innych bo jest szaleńczo wakacyjny :)), Twój summerhouse jest coraz piękniejszy i podziwiam szczerze Cię za pomysły i zapał :)). i czekam oczywiście za kolejne odsłony. Dziękuję za wszystkie twoje miłe komentarze u mnie, to bardzo motywuje ;))
    pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego tak póxno do Ciebie trafiłam ? ;-) oto jest pytanie.
    Pokoik piekny. fajny blog, bede zaglądać
    zapraszam do mnie
    http://myhandmade-mojemlynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pokoik i dodatki :)
    pozdrawiam serdecznie i obiecuję zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję za wszystkie miłe słowa. Bardzo się cieszę z każdego komentarza.
    Pinel- myślę, że wcale nie trafilaś do mnie późno- blog prowadzę od 3 lipca tego roku- czyli półtora miesiąca, więc to dopiero początki
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pokój, uwielbiam odcienie drewna, zwłaszcza jasnego i sprawiającego wrażenie surowego; podłoga boska!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka