03.07.2011

Moje letnisko

Moja przygoda z aranżacją wnętrz zaczęła się przed 10- laty, kiedy budowaliśmy i wykańczaliśmy nasz dom. Początki były trudne, ale nowa pasja szybko zaczęła być dla mnie wielką frajdą. Kilka pomysłów z tego okresu przetrwało próbę czasu i cieszą mnie do dzisiaj. Dwa lata temu remont i rozbudowa domu dały mi kolejną możliwość wypróbowania swoich sił w urządzaniu wnętrz. Wyszło całkiem nieźle, ale ponieważ nie planowaliśmy żadnych dalszych inwestycji myślałam, że znowu na kilka lat poprzestanę na oglądaniu magazynów wnętrzarskich. A jednak....
W pewnym momencie staliśmy się właścicielami działki leśnej z  uroczym, choć bardzo zaniedbanym domkiem letniskowym! Decyzja o remoncie z jednej strony wiązała część naszych wakacji z tym miejscem, z drugiej strony skierowała moją pasję w kierunku wnętrz typowych domów letniskowych. I o tym właśnie jest mój blog....


domek do remontu

1 komentarz :

  1. z przyjemnością dobrnęłam do końca...znaczy początku :) Ewa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka