10.07.2011

Moda - kafelki "cegiełki"

Przeglądając blogi i fora wnętrzarskie w ciągu ostatnich kilku miesięcy odkryłam urokliwy trend łazienkowy- płytki jak cegiełki, najczęściej w kolorze białym. Oglądałam, oglądałam i ...uległam. Są rzeczywiście śliczne: skromne, trochę retro, trochę country. A do domku letniskowego po prostu idealne. Takie postanowiłam kupić do łazienki i/lub do kuchni.
Oto kilka najpiękniejszych wg mnie przykładów zastosowania w łazienkach.

via

house to home



William Litchfield

 Nancy Fishelson

4 komentarze :

  1. Kafelki są bajeczne i bardzo żałuję, że ich nie kupiłam. A jak Ty ? Kupiłaś już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je oczywiście:))) w letniskowej łazience
      Tutaj
      http://summerhouse-kalinki.blogspot.com/2011/11/post-techniczny-bielenie-scian-i.html
      i tutaj
      http://summerhouse-kalinki.blogspot.com/2011/08/remont-letniskowej-azienki.html

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie remont łazienki dopiero będzie w przyszłym roku ale na pewno kupię te kafelki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka